Announcement
Collapse
No announcement yet.
[Informação] EPC online + Technical Write-ups
Collapse
Este é um tópico fixo
X
X
-
É pena. No entanto testei e ainda está completamente funcional.Site news:
6 December, 2009
The diagrams are no longer available on this site. For reasons that are beyond our comprehension, Toyota Motor Sales Inc. kept harrassing our ISP about them. It seems that they are really interested in quick profits from new car sales, so it is in their best interest that old cars fall apart asap.
The progress of course cannot be stopped, and the diagrams are available on numerous other websites around the world, so we feel this change will not have any significant negative impact on Toyota DIY-ers.
Contact us if you need help or have any other question about this change. Extra info for registered forum members.
FAQ: Q: Why do images still work for me? A: This is a caching issue. It is temporary, and mentioning it on public forums will expedite cache expiration. So don't do that.
At ToyoDIY, we strongly believe in our right to repair our own vehicles. You can help by raising awareness of the issue. Details can be found at RightToRepair.org - Right To Repair Coalition 2009.
Daqui a uns dias, para ver as imagens e diagramas lá temos que usar o EPC instalado no computador.
Comentar
-
Para os menos atentos, a área técnica do site está funcional:
http://www.toyodiy.com/tech/
---------- Mensagem adicionada em 06:45 PM ---------- Mensagem anterior em 06:28 PM ----------
A área técnica consiste em links para outros sites.
Cada membro registado pode adicionar os elementos que tiver segundo a categorização disponível.
Eu já acrescentei alguns dos meus DIY's.
Entretanto serão 'analizados' e posteriormente publicados no site.
Os vossos tópicos com interesse para esta base de dados, deverão também ser submetidos para que possamos ter uma base fácil de aceder, partilhada com todos!
Participem!!!
Comentar
-
Boas,
Não sei se têm acedido ao ToyoDIY.com ultimamente, mas aparece sem imagens. Há uma forma de contornar isso, que vi no teamstarvan, mas vi agora outra opção
japan-parts.eu
Não sei se já cá alguém tinha colocado isto, mas se ainda não cá fica a informação.
Ginga, como o primeiro post é teu se quiseres edita-o e acrescenta lá este site.
Comentar

Comentar